Nejen v souvislosti s on-line marketingem se stále objevují nové výrazy, které jsou prostě in a kdo je nezná, je prostě out. A aby toho nebylo málo, někdy dokonce dochází i k buzzwordizaci starých témat. A víte, mně to jako docela vadí. Vadí mi to hlavně proto, že jsem zatím sám žádný nevymyslel.
Vždycky jsem totiž prahnul po tom rozšířit nějaký ryze vlastní pojem. Nějakou pecku, která by se uchytila, víte? A která by především významnou měrou přispěla k osvětě těch on-line marketingových diletantů. Terminus, při jehož vyslovení se na tvářích posluchačů objeví údiv a hanba („zní to opravdu kůl“ a „jak je možné, že jsem to neznal?“). A tak jsem přemýšlel. A dlouho mě nic nenapadalo. Až dneska. Probůh, vy neznáte uncall to action?!
V praxi to vypadá zhruba takto:
Neklikejte sem, nečeká vás vůbec nic zajímavého!
Co je tohle zase za sračky, Blahute?
Přemku, to je tzv. on-line absurdní drama. To neznáš?
Jak tam mám proboha nekliknout, když se tem nedá klikat? To není uncall to action, to je uncall to nihility.
No, on-line to je a absurdní (velmi diplomaticky řečeno) taky. Ale drama bych z toho nedělal.
Tak mě napadá, je proti pravidlům adsense napsat „V žádném případě nesmíte klikat na reklamy na této stránce“ 😀